Ass eng Erweiderung vum Atert-Lycée zu Réiden geplangt?

Den Deputéierten André Bauler huet bei den zoustännegen Ministeren nogefrot wéi et aktuell ëm d’Kapazitéiten vum Atert-Lycée steet an ob dësen a noer Zukunft wäert ausgebaut ginn.

« Selon mes informations le Lycée à Redange (ALR) semble toucher à ses capacités d’accueil (salles de classes, espace de restauration,…) si bien qu’une extension de ses bâtiments s’imposerait vers la fin de cette décennie.

Voilà pourquoi je me permets de poser les questions suivantes à Monsieur le Ministre de l’Éducation nationale, de l’Enfance et de la Jeunesse et à Monsieur le Ministre de la Mobilité et des Travaux publics :

  • Comment la population scolaire du « Atertlycée » a-t-elle évolué depuis 2015?
  • Est-il vrai que le nombre d’élèves en provenance du canton de Mersch va croissant ces derniers temps ?
  • Un programme d’extension du « Atertlycée » a-t-il déjà été élaboré ensemble avec l’Administration des bâtiments publics? Dans l’affirmative quels en sont ses éléments saillants ?  »

Äntwert

Ad 1)

Le tableau reproduit ci-dessous retrace l’évolution du nombre total d’élèves, de même que le nombre d’élèves à provenance du canton de Mersch, inscrits à l’Atertlycée (ALR) depuis 2015.

Année scolaire2015/162016/172017/182018/192019/202020/212021/222022/23
Nombre total d’élèves inscrits à l’ALR1 1791 2251 3481 2901 3381 4351 4891 489
Élèves en provenance du canton de Mersch148163205188210247256250

Ad 2)

Il est renvoyé à la réponse donnée à la question numéro 1.

Ad 3)

Aucun projet d’extension n’a été élaboré jusqu’à présent. Or, l’évolution du nombre d’élèves est étroitement analysée et suivie par les services du Ministère de l’Éducation nationale, de l’Enfance et de la Jeunesse. En fonction de cette analyse, des projets d’extension seront discutés et, le cas échéant, développés avec les différents acteurs concernés.

Dir wëllt dës parlamentaresch Fro op Lëtzebuergesch iwwersat kréien?

Deelen:

Facebook
Twitter
LinkedIn
Email
WhatsApp

Weider parlamentaresch Froen

Administrativ Belaaschtung am Grondschoulunterrecht

Trotz der Vereinfachung vun der administrativer Aarbescht an de Grondschoulen duerch de Bildungsministère, gëtt vu Gewerkschafte betount, datt d’Bürokratie fir d’Enseignanten éischter zougeholl hätt. Wéi gesäit d’Realitéit aus, a wéi kann d’kënschtlech Intelligenz hei eng Roll spillen? Eng parlamentaresch Fro vun eisen Deputéierten Gilles Baum a Barbara Agostino sicht no Äntwerten.

weiderliesen...

Zweeten Intervenant an A-EBS am Cycle 1 vum Grondschoulunterrecht

Fir eng besser pedagogesch Differenzéierung a méi Chancë vu Ufank un ze garantéieren, gesäit de Koalitiounsprogramm en zweeten Intervenant am Cycle 1 vir. Och am Kader vum Projet Alpha kéint dësen Intervenant eng wichteg Roll spillen, besonnesch bei der phonetescher Virbereedung vun de Kanner. Zousätzlech si sougenannte A-EBS geplangt, déi d’Enseignanten ënnerstëtze sollen. Eis Deputéiert Gilles Baum a Barbara Agostino hu beim Educatiounsminister nogefrot, wéi wäit dës Initiativen fortgeschratt sinn a wéi de Kalenner ausgesäit.

weiderliesen...

Wéi vill Persoune leiden un Anorexie ?

Nieft dem Iwwergewiicht ass och d’Anorexie ee Problem an eiser Gesellschaft. D’DP-Deputéiert André Bauler a Gilles Baum hu bei der Gesondheetsministesch ënnert anerem nogefrot, wéi vill Anorexie-Patienten zu Lëtzebuerg hu missen hospitaliséiert ginn, wéi laang den Traitement an der Moyenne dauert a wéi sech d’Käschte vun den Traitementer an de leschten 10 Joer entwéckelt hunn.

weiderliesen...