Ass eng Erweiderung vum Atert-Lycée zu Réiden geplangt?

Den Deputéierten André Bauler huet bei den zoustännegen Ministeren nogefrot wéi et aktuell ëm d’Kapazitéiten vum Atert-Lycée steet an ob dësen a noer Zukunft wäert ausgebaut ginn.

« Selon mes informations le Lycée à Redange (ALR) semble toucher à ses capacités d’accueil (salles de classes, espace de restauration,…) si bien qu’une extension de ses bâtiments s’imposerait vers la fin de cette décennie.

Voilà pourquoi je me permets de poser les questions suivantes à Monsieur le Ministre de l’Éducation nationale, de l’Enfance et de la Jeunesse et à Monsieur le Ministre de la Mobilité et des Travaux publics :

  • Comment la population scolaire du « Atertlycée » a-t-elle évolué depuis 2015?
  • Est-il vrai que le nombre d’élèves en provenance du canton de Mersch va croissant ces derniers temps ?
  • Un programme d’extension du « Atertlycée » a-t-il déjà été élaboré ensemble avec l’Administration des bâtiments publics? Dans l’affirmative quels en sont ses éléments saillants ?  »

Äntwert

Ad 1)

Le tableau reproduit ci-dessous retrace l’évolution du nombre total d’élèves, de même que le nombre d’élèves à provenance du canton de Mersch, inscrits à l’Atertlycée (ALR) depuis 2015.

Année scolaire2015/162016/172017/182018/192019/202020/212021/222022/23
Nombre total d’élèves inscrits à l’ALR1 1791 2251 3481 2901 3381 4351 4891 489
Élèves en provenance du canton de Mersch148163205188210247256250

Ad 2)

Il est renvoyé à la réponse donnée à la question numéro 1.

Ad 3)

Aucun projet d’extension n’a été élaboré jusqu’à présent. Or, l’évolution du nombre d’élèves est étroitement analysée et suivie par les services du Ministère de l’Éducation nationale, de l’Enfance et de la Jeunesse. En fonction de cette analyse, des projets d’extension seront discutés et, le cas échéant, développés avec les différents acteurs concernés.

Dir wëllt dës parlamentaresch Fro op Lëtzebuergesch iwwersat kréien?

Deelen:

Facebook
Twitter
LinkedIn
Email
WhatsApp

Weider parlamentaresch Froen

Wéini gi Gesondheetsbilanë beim Hausdokter agefouert ?

De Koalitiounsaccord vun der Regierung gesäit d’Aféierung vu reegelméissege Gesondheetsbilanen ab 30 Joer vir. D’DP-Deputéiert André Bauler a Carole Hartmann hu bei der Gesondheetsministesch nogefrot wéi wäit d’Ëmsetzung vun dëser Initiative ass, ob spezifesch Formatioune fir d’Dokteren en place gesat wäerte ginn, an ob an deem Kader den DSP genotzt wäert ginn.

weiderliesen...

MILA Nofolleger

An der Sëtzung vun der Schoulkommissioun vum 17. Juni 2025 gouf ugekënnegt, datt d’Alphabetiséierungsprogramm MILA ausgeet an duerch e neie Schoulprogramm ersat gëtt. Nëmmen nach ronn 20 % vun de Kanner schaffen domat, an ëmmer méi Enseignanten setzen op aner Léiermëttel. Eis Deputéiert Gilles Baum a Barbara Agostino froen de Bildungsminister no den Haaptneierungen am neie Programm, senger Aféierung an de geplangte Formatiounscoursen fir d’Enseignanten.

weiderliesen...

D’Kooperatioun tëscht dem LNS an de private Laboratoiren an d’Automatisatioun am LNS

D’Analyse vu Biopsien spillt eng entscheedend Roll beim Erkennen vu schwéiere Krankheeten wéi dem Kriibs. Trotz Verbesserunge bleiwen d’Waardezäiten am LNS héich, besonnesch an der Onkologie, Gynäkologie an Dermatologie – eng psychologesch Belaaschtung fir Patienten. Eid Deputéiert Mandy Minella an Dr. Gérard Schockmel froen d’Gesondheetsministesch, wéi eng Schrëtt fir méi Automatisatioun, Digitaliséierung a méiglech Zesummenaarbechte mat privaten Laboratoiren virgesi sinn.

weiderliesen...

Administrativ Belaaschtung am Grondschoulunterrecht

Trotz der Vereinfachung vun der administrativer Aarbescht an de Grondschoulen duerch de Bildungsministère, gëtt vu Gewerkschafte betount, datt d’Bürokratie fir d’Enseignanten éischter zougeholl hätt. Wéi gesäit d’Realitéit aus, a wéi kann d’kënschtlech Intelligenz hei eng Roll spillen? Eng parlamentaresch Fro vun eisen Deputéierten Gilles Baum a Barbara Agostino sicht no Äntwerten.

weiderliesen...