Wann wird die ehemalige N7 zwischen dem Këppenhaff und dem Fridhaff erneuert?

Da sich die ehemalige N7 zwischen dem Këppenhaff und dem Fridhaff aktuell in einem schlechten Zustand befindet, hat der DP-Abgeordnete André Bauler nachgefragt, wann dieser Streckenabschnitt erneuert wird.

Déi al N7 tëscht dem Këppenhaff an dem Fridhaff ass an engem äusserst bedauerlechen Zoustand an deelweis kaum nach ze befueren. Dëse Streckenofschnëtt ass also net méi gutt accessibel fir d‘Proprietairë vun de Wisen a Bëscher, déi laanscht dës fréier Strooss leien.

An deem Kader wollt ech dem Här Minister fir Mobilitéit an ëffentlech Aarbechten folgend Froe stellen:

  • Ass geplangt fir dëse Streckenofschnëtt ze erneieren?
  • Ass virgesinn dëse Streckenofschnëtt an Zukunft ze notzen am Fall wou op der N7 geschafft gëtt oder en Akzident ass, dat net séier geraumt ka ginn?
  • Wéi vill aner Streckenofschnëtter laanscht d‘N7 sinn de Moment an engem schlechten Zoustand a misste sanéiert ginn fir och als Spadséierwee, als Picnic-Plaz oder einfach als Noutstrooss am Fall vun Aarbechten an Akzidenter genotzt ze ginn?“

Antwort

Ass geplangt fir dëse Streckenofschnëtt ze ernéieren?

Et ass geplangt dëse Streckenofschnëtt am Kader vun der Sécurisatioun vun der Nationalstrooss (N7) ze erneieren. Dësen Ofschnëtt gëtt uschléissend als national Vëlospist (PC7) benotzt.

Ass virgesinn dëse Streckenofschnëtt an Zukunft ze notzen am Fall wou op der N7 geschafft gëtt oder en Akzident ass, dat net séier geraumt ka ginn?

Wéi an der éischter Fro well duergeluecht ginn ass, ass et geplangt dësen Ofschnëtt als Vëlospist ze notzen. Sollt et awer zu engem Ongléck op dëser Plaz kommen, kéint een sech awer virstellen och den Autostrafic iwwert dësen Ofschnëtt ze deviéieren.

Wéi vill aner Streckenofschnëtter laanscht d’N7 sinn de Moment an engem schlechten Zoustand a misste sanéiert ginn fir och als Spadséierwee, als Picnic-Plaz oder einfach als Noutstrooss am Fall vun Aarbechten an Akzidenter genotzt ze ginn?

Déi meecht aner Streckenofschnëtter laanscht d’N7, déi an engem änlechen Zoustand sinn, wäerte spéiderhin am Kader vun der Sécurisatioun vun der N7 Bestanddeel vun der neier nationaler Vëlospist (PC7) ginn.

Möchten Sie eine Übersetzung dieser parlamentarischen Anfrage auf Deutsch ?

Teilen:

Facebook
Twitter
LinkedIn
Email
WhatsApp

Weitere parlamentarische Fragen

Wie lange sind die Wartezeiten in der „Travel Clinic“?

Bei Reisen in tropischere Regionen kann man sich in der „Travel Clinic“ des CHL beraten und gegen verschiedene Krankheiten impfen lassen. Die Wartezeiten in dieser Klinik sollen derzeit jedoch recht lang sein.
Die DP-Abgeordneten Dr. Gérard Schockmel und Gilles Baum haben bei der Gesundheitsministerin nachgefragt, wie viele Patienten in den letzten zehn Jahren in der „Travel Clinic“ empfangen wurden, wie sich die Wartezeiten in diesem Zeitraum entwickelt haben und ob es nicht sinnvoll wäre, wie bei vielen anderen CHL-Diensten eine Online-Terminvereinbarung zu ermöglichen.

weiterlesen...

Wie kann der Beruf des Pflegehelfers aufgewertet werden?

Der Mangel an Pflegepersonal ist eine der größten Herausforderungen der aktuellen Regierung. In diesem Zusammenhang wollten die DP-Abgeordneten André Bauler und Gilles Baum von der Gesundheitsministerin unter anderem wissen, wie viele Pflegehelfer derzeit im Land arbeiten, wie viele in den letzten Jahren den Beruf gewechselt haben und welche Maßnahmen die Regierung ergreifen will, um den Beruf wieder attraktiver zu machen.

weiterlesen...

Medizinische Überweisungen ins Ausland

Seit dem 1. Juni 2025 müssen Ärzte ein neues Formular ausfüllen, wenn sie einen Patienten zur Behandlung ins Ausland schicken möchten. Der Arzt muss nun angeben, ob die Leistungen in Luxemburg innerhalb einer “akzeptablen Frist” erbracht werden können oder nicht. Kreuzt der Arzt an, dass die Leistungen in Luxemburg eigentlich erbracht werden könnten, wird der Überweisungsantrag automatisch abgelehnt.
Der DP-Abgeordnete Dr. Gérard Schockmel hat bei der Gesundheitsministerin nachgefragt, ob die bloße Reduzierung auf die “akzeptable Frist”, ohne Berücksichtigung der Qualität der Versorgung, nicht zu ungerechtfertigten Ablehnungen führen und das neue Formular Ärzte nicht zu falschen Angaben zwingen könnte, um ihren Patienten die bestmögliche Versorgung zu gewährleisten.

weiterlesen...

Wie viele Ärzte arbeiten im Norden des Landes?

Im Norden des Landes müssen die Bürger oft weite Strecken zurücklegen, um zu einer Klinik oder einem Ärztehaus zu gelangen.
Die DP-Abgeordneten André Bauler und Gilles Baum haben die Gesundheitsministerin unter anderem gefragt, wie viele Allgemein- und Fachärzte im Norden des Landes arbeiten, wie die Altersstruktur der Ärzte ist und wann ein zweites Ärztehaus im Norden eröffnet werden könnte.

weiterlesen...