Op wéi enge Krittäre berout déi national Representativitéit vun der Patiente Vertriedung asbl.?

D’Patiente Vertriedung asbl. (PV) gëtt vum Staat subventionéiert an ass an diversen nationalen Organismen vertrueden. Den DP-Deputéierte Gusty Graas huet bei der Gesondheetsministesch nogefrot, opgrond vu wéi enge Krittären d’Representativitéit vun der PV unerkannt gëtt a wéi héich hir Subventiounen an de leschte Jore waren.

Fro

« LaPatiente Vertriedung asbl.” (ci-après: “la PV) s’articule régulièrement sur des sujets de santé et de sécurité sociale. L’association, qui est représentée dans divers organismes nationaux, revendique une représentation nationale et bénéficie de subventions de l’État.

Dans ce contexte, j’aimerais poser les questions suivantes à Madame la Ministre de la Santé :

  • Sur base de quels critères reconnait le Ministère de la Santé la représentativité de la PV sur le plan national comme organisation la plus représentative des patients ?
  • Quelles sont les conditions d’adhésion à l’association ?
  • Madame la Ministre, peut-elle m’indiquer le montant exacte de la subvention touchée par la Patiente Vertriedung asbl en 2019, 2020 et 2021, tout comme les critères servant à la base de calcul pour le montant des ces subventions ?»

Äntwert

Sur base de quels critères reconnait la Ministère de la Santé la représentativité de la PV sur le plan national comme organisation la plus représentative des patients ?

La Patiente Vertriedung asbl est une ASBL reconnue d’utilité publique et est conventionnée avec le ministère de la Santé depuis décembre 1998.

La Patiente Vertriedung asbl a des liens avec le ministère de la Santé pour les questions en relation avec la prise en charge des patients, mais ce privilège n’est pas à confondre avec une représentativité sur le plan national comme organisation la plus représentative des patients.

Quelles sont les conditions d’adhésion à l’association ?

Le ministère de la Santé n’est pas impliqué dans l’élaboration des conditions d’adhésion établies par les associations elles-mêmes vis-à-vis de leurs membres.

Madame la Ministre, peut-elle m’indiquer le montant exact de la subvention touchée par la Patiente Vertriedung asbl en 2019, 2020 et 2021, tout comme les critères servant à la base de calcul pour le montant des ces subventions ?»

Les frais de personnel et de fonctionnement utilisés dans le cadre de la convention en 2019 s’élevaient à 437.536,83 Euros.

Les frais de personnel et de fonctionnement utilisés dans le cadre de la convention en 2020 s’élevaient à 497.574,79 Euros.

Pour l’année 2021, le décompte n’a pas encore été finalisé.

Dir wëllt dës parlamentaresch Fro op Lëtzebuergesch iwwersat kréien?

Deelen:

Facebook
Twitter
LinkedIn
Email
WhatsApp

Weider parlamentaresch Froen

Bëschbränn zu Lëtzebuerg

Iwwert déi lescht Joren huet d’Zuel vun de Bëschbränn staark zougeholl duerch klimatesch Verännerungen. D’DP-Deputéiert André Bauler a Luc Emering hu beim Minister fir Ëmwelt, Klima a Biodiversitéit an Inneminister nogefrot, wéi sech d’Zuel vun de Bëschbränn an de leschten 10 Joer entwéckelt huet, wéi eng Plazen am meeschte betraff waren, wéi oft de CGDIS an den Asaz misst a wat fir präventiv Moossname geholl ginn si fir dës Problematik ze sensibiliséieren.

weiderliesen...

Squatterproblem zu Ettelbréck ?

Zu Ettelbréck schéngt sech ee Squatter-Hotspot forméiert ze hunn, deen ee sanitäre Risiko duerstelle kéint. D’DP-Deputéiert André Bauler a Gusty Graas hu bei der Gesondheetsministesch an dem Inneminister nogefrot, ob d’Inspection sanitaire schonn ageschalt gouf, iwwer wéi eng Instrumenter d’Inspektioun verfüügt fir an esou Fäll z’agéieren an ob den Drogekonsum bei der Ettelbrécker Gare zanter Januar 2024 zougeholl huet.

weiderliesen...